1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
| #include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <math.h>
struct element {
float x;
struct element *naslednji;
};
struct element *zacetek;
void dodajZ(float s) {
struct element *tmp;
// za nov element rezerviramo prostor
tmp = (struct element *)
malloc(sizeof(struct element));
// v x shranimo stevilo
tmp->x = s;
// pokazemo na prejsnji zacetek ...
tmp->naslednji=zacetek;
// ... z zacetkom pa na tmp
zacetek = tmp;
}
main() {
float vsota1, vsota2, pov, odk;
int i=0; // stevec za indekse v tabeli x
int n; // stevilo prebranih stevil
float tx; // pomozna spremenljivka za branje
// kazalec za sprehod po seznamu
struct element *trenutni;
// s kazalcem za zacetek pokazemo na NULL
zacetek = NULL;
// beremo stevila, dokler uporabnik ne vpise 0
while (1) { // beremo, dokler uporabnik ne vpise 0
printf("Vpisi %d. stevilo: ", i+1); scanf("%f",&tx);
// ce je prebrano stevilo razlicno od 0,
// ga vpisemo v linearni seznam
if (tx != 0) {
dodajZ(tx);
i++;
} else // ... sicer nehamo brati
break;
}
// zapomnimo si, koliko stevil smo prebrali
n = i;
// ce nismo prebrali niti enega stevila, koncamo!
if (n==0)
exit(0);
// racunanje povprecja
vsota1=0;
trenutni=zacetek;
while (trenutni != NULL) {
vsota1=vsota1+trenutni->x;
trenutni = trenutni -> naslednji;
}
pov = vsota1 / n;
// racunanje standardnega odklona
vsota2=0;
trenutni=zacetek;
while (trenutni != NULL) {
vsota2=vsota2+pow((pov - trenutni->x),2);
trenutni = trenutni -> naslednji;
}
odk = sqrt(vsota2 / n);
printf("Povprecje: %.2f, Odklon: %.2f", pov, odk);
}
|